מדיניות והחזרות

מדיניות החזרה – 30 יום

יש לנו מדיניות החזרה של 30 יום, כלומר עומדים לרשותך 30 ימים מרגע קבלת המוצר כדי לבקש החזרה

.כדי להיות זכאים להחזרה, המוצר חייב להיות באותו מצב שבו קיבלת אותו: לא נלבש/לא בשימוש, עם התוויות (Tags) ובאריזתו המקורית. תידרש גם קבלה או הוכחת רכישה

כדי להתחיל תהליך החזרה, ניתן ליצור איתנו קשר בכתובת
shopifyls125@gmail.com

אם ההחזרה תאושר, נשלח לך תווית משלוח להחזרה וכן הוראות כיצד והיכן לשלוח את החבילה. פריטים שנשלחים אלינו ללא בקשת החזרה מראש – לא יתקבלו.

תמיד אפשר לפנות אלינו בכל שאלה לגבי החזרות בכתובת:
shopifyls125@gmail.com


נזקים ובעיות

אנא בדוק/י את ההזמנה עם קבלתה ופנה/י אלינו מיד אם המוצר פגום, ניזוק או אם קיבלת מוצר שגוי, כדי שנוכל לבדוק את העניין ולפתור אותו


חריגים / פריטים שלא ניתנים להחזרה

ישנם סוגי פריטים שלא ניתן להחזיר, כגון מוצרים מתכלים (כמו מזון, פרחים או צמחים), מוצרים בהתאם להזמנה אישית (הזמנות מיוחדות או פריטים מותאמים אישית), ומוצרי טיפוח אישי (כגון מוצרי קוסמטיקה). אנו גם לא מקבלים החזרות עבור חומרים מסוכנים, נוזלים דליקים או גזים. אם יש לך שאלות או חששות לגבי פריט מסוים, נשמח לעזור

לצערנו, איננו יכולים לקבל החזרות על פריטים שנרכשו במבצע (Sale) או על כרטיסי מתנה


החלפות

הדרך המהירה ביותר לוודא שתקבל/י את מה שאת/ה רוצה היא להחזיר את הפריט שברשותך, ולאחר שההחזרה תאושר – לבצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש


תקופת “קירור” של 14 ימים – האיחוד האירופי

על אף האמור לעיל, אם המשלוח מיועד למדינה באיחוד האירופי, יש לך זכות לבטל או להחזיר את ההזמנה בתוך 14 ימים, מכל סיבה וללא צורך בהצדקה. כמו למעלה, הפריט חייב להיות באותו מצב שבו קיבלת אותו: לא נלבש/לא בשימוש, עם התוויות ובאריזתו המקורית. תידרש גם קבלה או הוכחת רכישה


החזרים כספיים (Refunds)

נודיע לך לאחר שנקבל ונבדוק את ההחזרה אם ההחזר הכספי אושר או לא. אם אושר, ההחזר יוזרם אוטומטית לאמצעי התשלום המקורי שלך בתוך עד 10 ימי עסקים. זכור/י שלעתים הבנק או חברת האשראי זקוקים לזמן נוסף לעיבוד והופעת הזיכוי בפועל

אם עברו יותר מ־15 ימי עסקים מאז שאישרנו את ההחזרה ועדיין לא קיבלת את ההחזר, אנא צרו קשר בכתובת
shopifyls125@gmail.com